PCI-dagar Göteborg 22-23/11-2018

2018-11-24 @ 11:38:51
Tidigt torsdagmorgon bar det av med tåg till Göteborg.
(null)
Efter lite mer än tre timmar var vi (jag, Amanda, Oskar, Maryam och Karina) framme vid Waterfront Hotell och vi checkade in.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Sen var det registrering och lunch innan föreläsningarna började.
(null)
- STEMI 2018 - Varför teamarbete?
- FFR, CFR, IMR - Ska vi behandla?
- OCT - step by step

Sen blev det ett uppehåll på två timmar, jag tog och klädde på mig och gick en promenad efter att suttit still hela dagen kröp det i kroppen på mig.
(null)
Sen var det dax för mingel och middag.
(null)
(null)
(null)
Efter en intressant och trevlig dag somnade jag gott.

Fredagmorgon började med en god hotellfrukost.
(null)
(null)
Sen var det dags för föreläsningar igen.
(null)
- Patientlogistik vid TAVI - 2017-2018
- Kardiogen chock/hjärtstopp 
- Bifukationsstenos/Komplex PCI
- Jämställd interventionell vård - Behandlar vi alla lika?

Tycker det varit två bra dagar, kanske inte så mycket nytt men några föreläsningar var riktigt bra och intressanta.

Väldigt trevligt hotell och perfekt när all aktivitet har varit på samma ställe.
(null)
Sen hade vi två timmar att fördriva innan tåget skulle gå.
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0