Weekend på Gustavsviks camping

2014-09-07 @ 17:43:03
I fredags var jag ledig och Micke hade tagit semester, efter en promenad med hundarna och lite frukost packade vi in oss i bilen och åkte iväg och hämta husvagnen.
Målet för denna helg var Gustavsviks camping i Örebro.
Min bror och hans familj var redan där när vi kom, de åkte dit redan i onsdagskväll.
Det gick snabbt och komma på plats då vi inte skulle ha varken förtält, markis eller vindskydd!
Vi valde verkligen rätt helg att åka och campa på, solen sken och det var runt 20 grader. Vi satt och njöt i solen och när solen försvann flytta vi in i Kenta och Hillevis förtält.
Krita och Nova satt och spana ut över campingen som var rätt tom, märks att sommarsäsongen är över, men jag tyckte det var skönt, vi hade nästan våran hörna på campingen för oss själv.
Men husse och matti vad gör ni där ute?!
Månklar kväll.
Lördag morgon starta vi med en härlig promenad runt campingen!
Hösten börjar bjuda på fina färger!
Även idag sken solen, underbart!
Efter lite slappande åkte vi in till Örebro centrum och knata runt. Krita och Nova skötte sig bra, skälde lite på hundar vi möte men annars inget alls. Örebro slott.
Lördagkvällen blev lika trevlig som fredagkvällen.
Även söndag morgon tog jag en promenad runt campingen, det var lite mulet ute.
Eftersom sommarsäsongen var slut, var alla affärer inne på området stängda och även restaurangen.
Mini golfbanan.
Som vanligt tar allt det roliga slut och man måste åka hem. Det har varit en jätte trevlig helg!
 
Gustavsvik är nog den största camping jag varit på men eftersom det var så lite campare där kändes det inte så stort. Kan tänka mig det är annorlunda mitt i sommaren! Var en väldigt fin camping, kan verkligen tänka mig att åka tillbaka hit.
 
Tack så mycke för en trevlig helg Kenta och Hillevi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0