Godmorgon

2013-11-09 @ 10:52:55
Det var skönt att få en extra dag ledigt igår, började dagen med en härlig promenad med två glada spralliga tjejer!
Sen var jag ner till optikern på förmiddagen, hämtade ju ut mina nya glasögon förra veckan och jag såg inget bra med dem. Fick göra en ny synundersökning, de skulle justera dem lite, mitt vänstra öga har lite svårt att ställa in sig. Men han sa att det kunde ta upp till fyra veckor innan jag vant mig vid de progressiva glasögonen. Så nu får jag vänta på att de ska bli klara igen!
Morgonrundan idag gick genom skogen ner till kanalen, tjejerna var lika spralliga och glada idag!
Tänk att det blommar ute i november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0