Godmorgon!

2013-05-10 @ 10:15:00
Idag är jag hemma från jobbet, jätte förkyld! Robins bacillusker är riktigt giftiga, det är tredje gången på kort tid som jag åker på förkylning av honom. 
 
I onsdags efter jobbet åkte Micke och jag ut till husvagnen, vi grillade på kvällen och i går så tvättade Micke husvagnen, så nu är den så fin :) Emelie, Jocke och Robin kom ut en stund på eftermiddagen. Sen kopplade vi på husvagnen och tog den med oss. Och Micke är just nu och lämnar in den på Caravanhallen för service, så får vi se när den blir klar, de hade tydligen väldigt mycke att göra nu.
Sen har Emelie fått provsvaren och det visar sig att Robin är allergiskt mot ägg, så jag har setta här och googlat på det och recept utan ägg. Sen var hade han vädigt högt på komjölk men inte över gränsvärdet men Emelie skulle ringa till VC idag och se vad det betyder om hon måste plocka bort även mjölken från hans kost, vi får se vad de säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0