Måste få klaga ...

2013-03-07 @ 11:56:52
... lite grann, haft jätte ont i min nacke sedan i går kväll, tror det är för att jag konkade runt på Robin igår. Körde yoga igår kväll men det hjälpte inte så mycke och Micke masserade och smörjde på aloe heat. Så jag har sovit jätte dåligt i natt, vaknat flera gånger för att det gjort ont, suck. Sen har Krita väckt mig flera gånger när hon vill lägga sig under täcket, säkert för att jag rört mig så mycke så jag stört henne! Nog klagat!!!
 
Ja Emelie och Robin kom ju hit igår, vi var i väg till ICA Maxi och handlade och Emelie körde, hon är jätte duktig!

Kommentarer
Postat av: Marie G

Tvi tvi tvi, vet precis hur det är med att ha värk:( Hoppas det släpper:)
//Marie med Sheltieligan

Svar: Påväg åt rätt håll i alla fall men inte bra än, suck!
Carina Duvefjord

2013-03-07 @ 16:47:27
URL: http://marieosindie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0