Ja natten har ...

2013-03-28 @ 07:39:20
... varit så där, Krita tycker inte om tratten, försöker backa ur den och tar tassen på och försöker ta bort den. Prova en stund med munkorg på henne i går kväll men den försökte hon också ta bort, så det får vara tratten nu, suck.
Nä nu ska jag sätta mig och sticka, måste ju vara klar i morgon. Har inte blivit så mycke stickande då jag natten mellan måndag och tisdag blev magsjuk eller matförgiftad, låg deckad hela onsdagen med feber, började hämta mig igår och så hände det här med Krita igår eftermiddag.
 
Känns så himla tråkigt det som hänt, jag hoppas nu bara inte Krita också blir rädd för hundar. Föhoppningsvis ska det väll inte vara några problem vad jag läst om klarar äldre hundar sådant här bättre än yngre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0