Ibland undrar jag ...

2013-02-20 @ 20:04:41
... hur man tänker! Var ute och gick med Krita på gångvägen så såg jag att det kom ett par emot mig, hade Krita bredvid mig på vänster sida och vi går på vänster sida på gångvägen. Bakom oss gick en liten hund som Krita ville titta på hela tiden men jag vill ju att hon går bredvid mig och tittar framåt. Jag går på och jobbar med Krita och när jag tittar upp så är damen mitt framför mig och så sa jag du kanske kan gå på andra sidan där hunden inte är. Då svarar hon du kan gå på andra sidan själv och då svarar jag du vet ju inget om min hund, till slut gick hon lite åt sidan och vi gick vidare. Om jag möter någon som är ute och går med hund, så går jag alltid på den sidan som hunden inte är. Hur gör ni?

Kommentarer
Postat av: Marie G

Självklart går man på ANDRA sidan om man skulle möta ngn med hund! Men...du kanske mötte samma kvinna som skrek "Hundjävel" till lilla valpen Clara på samma gångväg..:( Hon skulle prompt gå där hunden & kopplet var..suckUndra vad personen skulle göra om hon skulle möta mig & min LÖSA liga?!

Svar: Ja det kanske var samma, konstig var hon i alla fall, blev irriterad när hon gjorde så.
Carina Duvefjord

2013-02-22 @ 14:33:20
URL: http://marieosindie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0