En sådan där morgon!

2013-02-07 @ 09:55:00
Var uppe och jobba från midnatt till halv fyra i morse, hade sedan svårt att somna så när väckarklockan ringde var jag helt död! När jag kom hem står en stor skåpbil tvärsöver parkeringen så jag inte kommer fram, han har kört fast i snön, suck. Fick ställa mig på betalparkeringen, ska betala automaten fungerar inte, rotar runt i min ryggsäck, ingen penna. Jaha får väll gå hem och hämta en, nästan hemma ser jag en granne som sitter i rullstol, han har också kört fast. Ringer TB, kö. En annan granne håller på att hjälpa honom loss. När jag väl ska gå in i porten stövlar 6-7 poliser in före mig och går in till en granne under. Undrar vad som hänt, det har varit mycke skrik och bråk där nere, hoppas inget hemskt har hänt. TB svarar klagar på plogningen på parkering och gångväg vid husen, de ska skicka någon så fort de kan! Ut igen fixa parkeringen, hem igen, ut igen med tjejerna och in igen. Nu har jag precis druckit min smootie och tänker bege mig till sängen och sova bort ett par timmar av denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0