Både idag och ...

2013-02-12 @ 19:23:00
... igår har det känts som jag har så dålig kondis när jag är ute med tjejerna och pulsar i snön i skogen. Men jag tror det hänger ihop med att jag jobbade på söndagnatten och sov väldigt få timmar igår. Krita och Nova var inte heller så pigga på och gå idag, de gick efter mig i skogen!
Sen har jag haft besök av Emelie och Robin, på eftermiddagen kom även min mamma och pappa hit. Vi fikade och hade trevligt.
Jenny tyckte Krita skulle ha Robins tröja på sig :)

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Tröjan passade ju perfekt på Krita ;-)

Svar: Javisst gjorde den ;)
Carina Duvefjord

2013-02-12 @ 23:50:09
URL: http://quilaoronja.blogspot.se
Postat av: Marie G

Har du lust får du gärna kika i mitt lilla bibliotek om du hittar ngn inspiration:)

Ha en BRA helg hälsar Marie för tillfället utan Sheltieligan

2013-02-15 @ 21:36:56
URL: http://marieosindie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0