Ja så har ...

2013-08-31 @ 16:10:38
... Robin åkt hem och Micke och jag känner oss kanska möra! Vi hämtade en hostig och snorig Robin på dagis igår men han mådde rätt skapligt en då. Så vi fick en härlig kväll med honom igår, i natt har han legat och hostat och hostat jag tror han sovit ändå men inte Micke och jag vi har vaknat varenda gång. Så när han vaknade klockan sex i morse var jag riktigt trött men vad gör det när man vaknar av att han säger "momo" "mofa" då smälter mitt hjärta. Men jag passa på och sova när han sov på dagen, så nu är jag något piggare men jag tror jag kommer sova gott i natt!
Nova håller sig nära Robin hela tiden.
Vi han leka en liten stund innan regnet kom och vi fick gå in.

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Klart att man gärna blir väckt av något sånt :)

2013-08-31 @ 21:11:05
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0