Godmorgon

2013-08-22 @ 10:17:29
Nog fick jag jobba i tisdags natt (01:30 - 04:00 och 06:00 - 07:30), så jag var riktigt trött när jag kom hem. Var bara att ta hundarna på en promenad, få i sig lite frukost och sen krypa i säng och sova gott ett par timmar. Sen var jag lite halv seg resten av dagen.
 
Trodde jag skulle sova gott i natt men det såg grannen under till att vi inte fick, jag sover ju bättre än Micke eftersom jag sover med öronproppar! Vi har haft jätte jobbigt med tre av våra granner hela sommaren då de ska festa i tid och otid, vi har ringt störningsjouren och varit i kontakt med TB men det har inte hänt så mycke. Så det är väll dags att se sig om efter något annat boende! Drömmen är ju ett hus på landet med en trädgård som hundarna får springa i men där är vi inte än, så det får väll bli en ny lägenhet någon annan stans som förhoppningsvis inte har några grannar som festar hela nätterna!
 
Nog klagat om det, här kommer lite bilder från morgonens stros runda. Krita och Nova har blivit riktiga sjusovare på semestern, vill inte alls gå upp utan ligger kvar i sängen fast vi går upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0