Har varit ute ...

2012-03-01 @ 20:48:47
... och tränat hundmöten med Nova, min granne Marie var så snäll och hjälpte till. Gick så där i början men sen gick vi bort till ett öppnare ställe då gick det bättre! Men det är bara ut och träna som gäller, så får vi se hur långt vi kan komma! Tack än en gång för hjälpen Marie!

Gick hem med Nova och hämta Krita och så tog hon och jag en ganska rask promenad, jätte skönt. Sen gick jag hem och tränade lite, så nu är det straxt sängen som gäller, ska bara dricka upp mitt te.
GOD NATT

(Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Marie G

Bara kul att kunna hjälpa till!!! Hojjta till när vi behövs igen:)

Ha en BRA dag!

2012-03-03 @ 10:05:00
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Vad jättebra, att få lite träningshjälp. Skönt när det går framåt ;-)

2012-03-04 @ 11:00:09
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0