Idag funkar internet ...

2012-02-26 @ 10:47:10
... igen, när vi pratade med kuntjänst sa de att det kunde ta tre dagar innan de fungera men det gick tydligen fortare!

Var och köpte en långlina på 15 meter i går, ska ha den på Nova när vi går själva eller om vi går ut båda med hundarna. I morse möte jag två pudlar, då gjorde jag som vi kom överens om på privatlektionen, jag gick på och Nova stannade och titta på dem, när linan tog slut ropa jag på henne och då kom hon till mig och hon fick massa beröm hon skällde inte en enda gång på dem. Nu var de på en bits avstånd, blir värre och möta hundar på gångvägarna när det inte är så mycke utrymme. Men det var en bra början med hundmöte på avstånd!

Kommentarer
Postat av: marina

Hejsan vännen!

Så duktig du och vovvarna är ni kommer att klara det galant. Du är verkligen en mcyket duktig hundförare. Sköt om er alla och ha en mysig söndag.

Varma hälsningar ifrån Marina

2012-02-26 @ 11:18:43
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0