Godmorgon

2012-02-04 @ 09:11:49
Idag är det kallt ute -15, jag som inte trodde vi skulle få någon vinter i år! Krita var inte så pigg på att vara ute så det blev en lite kortare runda nu på morgonen.

Kvällen i går tillbringa Micke och jag i tvättstugan, vi har inte varit och tvättat där på över ett år. De har bytt system så våran tvätt tid var mellan 18 - 22, men vi tänkte tvätten skulle få torka lite till så vi gick väll dit vid halv elva och då kom vi inte in för det inte var någon tvätt tid bokad, bra system. Så det var bara att gå upp i morse till sju och gå dit och ta min tvätt när den som skulle tvätta idag kom in på sin tid, så nästa gång vet vi att man måste hålla sista tiden annars kommer man inte in!

I går när jag åkte hem från jobbet snöa det som bara den, man såg inte långt framför sig, kan säga att det det tog lite längre tid att ta sig hem!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, fy vad kallt det var imorse, vi hade -22. Hundarna var inte sugna på att gå ut kan jag säga.



Må så gott!

2012-02-04 @ 15:06:14
URL: http://nyadameeliza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0