Haft jour i natt ...

2011-09-20 @ 12:25:39
... var jätte lungt, avsluta en patient när vi kom sen kom det inga mera hjärtinfarkter. Min jourkompis Mai och jag har börjat virka amigurumisar, dem är ju så söta. Min lilla docka blev nästan färdig i går, ska bara stoppas och sys ihop. Börjat på en sköldpadda i går också, de är väldigt enkla att göra.

När jag åkte hem från jobbet hamnade jag i bilkö, var en olycka med tre bilar inblandade, vet ej hur det gick för dem. Men den sträckan mellan Salem och Södertälje som brukar ta ca 5 minuter tog 40 minuter! Så jag tog och åt frukost innan jag gick ut med tjejerna idag.

Tog och gick upp i skogen och va hitta jag där om inte Trattkantareller, det är ju tur att man alltid har bajspåsar med sig, så jag hade någonstans att lägga dem. Varje gång jag hitta svamp fick tjejerna lukta på dem och fick sen godis, får se om jag kanske får några tjejer som hjälper till och hitta svamp i framtiden ;p





Rensat och klart :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Ja det känns lite tidigt för minusgrader men idag var det plus som vanligt igen, men tyvärr en massa regn :/

Kram

2011-09-20 @ 14:33:52
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Britt-Inger

Trattkantareller så avis jag blir på dig. Nackdelen med att bo här uppe i norr är att det finns inte så gott om den varan. /Britt-Inger

2011-09-20 @ 18:37:14
URL: http://cabam-cabam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0