Nationell hoppning ponny och junior

2011-10-15 @ 15:44:00
Idag fick jag i alla fall sovmorgon i två timmar, gick upp kvart i sju. Har varit sjukvårdare på SRK det är nationell hoppning för ponny och juniorer hela helgen. Men det var lungt, inga skador på mitt pass, skönt!

Vi till bringa största delen på framridningen, då det är där det oftast händer något då alla är nervösa och spända.

Några hopp såg jag i alla fall.

Det var kallt och frost i morse och med tanke på att jag skulle tillbringa tid inne i ridhuset, åkte understället på och de behövdes!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad skönt att ni slapp skador och olyckor under ditt pass :)



Sv: Ja, dem uppskattar den stora inhägnaden :)

2011-10-15 @ 16:39:19
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0