När jag var ...

2011-10-14 @ 22:11:37
... ute med tjejerna på kvällsrundan kom en liten svart hund farande lös mot oss och jag tänkte snart kommer matte, men det gjorde hon inte. Han for runt och hälsa på Krita och Nova och det gick ganska bra med Nova hon var intresserad att hälsa men lite rädd, rätt var det är springer han mot stora vägen men jag ropa och kalla honom till mig. Så gick jag in mot området igen, jag brukar möta honom och matte ibland men jag vet inte i vilket radhus de bor. Gick runt i området lite och titta om hon var ute och leta efter honom, han följde med mig snällt. Ringde Micke tillslut som visste i vilket hus de bor, gick och ringde på, matte visste inte ens att han var ute på rymmen. Men hon tacka så mycke! Jag var bara glad att han kom till rätta och inte blev skadad. Men jag undrar vad jag skulle gjort om jag inte hittat var hon bodde!

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Vilken tur hunden hade som just träffade dig, det kanske var meningen att du skulle få göra dagens goda gärning. /Britt-Inger

2011-10-15 @ 07:57:43
URL: http://cabam-cabam.blogspot.com
Postat av: Matthias

bra att det finns sånna som DIG som bryr sig, Du är URSTARK! andra hade säkert inte brytt sig. tur att den inte gjorde som grannens hund för om den är lös springer den ut till e4/e20 och jagar bilar.

2011-10-15 @ 17:20:52
Postat av: Carina

Tack Matthias

2011-10-15 @ 19:59:40
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0