Godmorgon

2011-10-05 @ 10:15:31
Igår när vi kom till jobbet hade vi en patient, sen vid halv nio nio kom nästa och sen blev vi sökta vid kvart i tolv och så jobba vi fram till två. Så jag ska ta och krypa ner i sängen och sova några timmar, får hoppas det fina vädret är kvar när jag vaknar!

Fröknarna snos ute på promenad!

Krita och Nova fick springa lite löst i lilla skogen, och Nova springer fram och tillbaka på stigen och ser så lycklig ut. Jag önskar verkligen jag kunde ha dem lösa mera.

Efter att ha sprungit runt och busat ett tag är det gott och tugga pinne :)


Lite godis sök tycker tjejerna tillhör när man är ute på promenad :)

Nej nu ska jag byta stolen mot sängen :tired:

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, det är såklart att det härligt för hundarna att få springa fritt! Men dina sötnosar får ju vara ute på så många spännande promenader så de är säkert helt nöjda ändå!



Må så gott!

2011-10-05 @ 16:02:58
URL: http://nyadameeliza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0