Är lite trött ...

2011-11-02 @ 09:51:34
... på min nacke just nu, den här och förra veckan har inte varit så roliga. Har ont, börjar känna mig stel och så snurrar världen igen. Jag har ju mått så bra en längre tid, så det känns inte kul med bakslag, men jag hade ju ont i halsen och sjukdomskänsla i hela kroppen för ett tag sedan då ville jag inte träna, men det måste jag tydligen göra för att inte få tillbaka detta skit. Så nu ska jag se om jag inte kan få en tid till sjukgymnasten och sen är det bara att träna på med mina övningar!

Har i alla fall varit ute med tjejerna på en promis på morgonen och då såg jag denna lilla blomma (suddig bild, jag vet) man tror ju inte det ska finnas några blommor nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0