Godmorgon

2011-03-08 @ 09:30:14
Usch vad jag är trött på denna is som ligger på gångvägarna!! Tog bara en kortare promenad för det, orkar inte halka runt! Gick bort till hundrastgården så tjejrna fick springa av sig.

På vägen där i från såg jag i alla fall lite barmark, så snön och isen smälter väll så sakta i alla fall.


Sen såg jag dessa hackspättar,

... men jag hade bara mobilen med mig och då blir det ju inga bra bilder. Så jag gick hem med tjejerna och gick ut och tog med mig systemkameran för att fota dem. En av grannarna, en äldre man som sitter i rullstol, körde för mig och så skulle han väja för ett brunslock och då körde han fast i snön, så jag hjälpte honom loss. Vi prata en stund, men fåglarna såg jag inte röken av. Men det var väll meningen att jag skulle ut och hjälpa honom loss!

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Visst blir man lite glad, när man ser att gräset faktiskt finns, där under snön, hihi.

Sv. Jaa, men det är märkligt, att det ska behöva hända något, för att man ska få sig en tankeställare.

Ha en bra dag

Kram

Susanne

2011-03-08 @ 10:44:34
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0