Ja den här ...

2011-06-14 @ 10:50:33
... veckan har jag en extra jourvecka, så det blir mycke jour i Juni, för om två veckor kommer min egen jourvecka igen.

Fick med mig Jenny på morgonrundan idag, alltid trevligt med sällskap. Det hade inte hunnit bli så varmt ännu när vi gick heller så det var riktigt skönt ute.

Mina orkidier blommar, den ena blommar om hela tiden, ...

... den andra har stått nere i köksfönstret men nu har jag flyttat upp den till vardagsrummsfönstret också och nu har den börjat blomma.

Så det är tydligen läget som avgör om de blommar om heller inte, för jag har ju vattnat dem lika dant hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Men vilka "gröna fingrar" du har! Mina orkideer har ALDRIG blommat om. Vackert ;-)

Sv. Näe, jag tänker inte ge mig. Vill ha svar! Nästan så att man tycker det tystas ner lite.....

Ha en fortsatt bra dag

Kram

2011-06-14 @ 15:46:58
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0