Varit ute med ...

2011-01-22 @ 19:26:39
... Krita och Nova en och en. Tog med mig kamptrasan, jag belönar aldeles för mycke med godis , så jag tänkte försöka få bort det. Det blev lite kampa med båda, men Nova är så försiktig, släpper nästan på en gång, på slutet blev det något bättre. Krita blev riktigt glad efteråt, gick med svansen högt!

Jag har lite svårt att hitta motivationen och träna med hundarna, kanske det blir bättre när snön försvinner och man kan vara på fotbollsplan igen, jag hoppas det i alla fall. Idag har jag beställt en bok - Problemhund och hundproblem, av Anders Hallgren, jag hoppas den är bra och jag kan få lite tips.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

jag tycker att han böcker är bra och han har en sund inställning till hundar.

Marina

2011-01-24 @ 13:02:12
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Quila o Ronja

Den boken tycker jag är jättebra! Hoppas du får nytta av den ;D

Kram

Susanne

2011-01-26 @ 21:30:55
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0