Ledig dag

2011-01-17 @ 12:35:49
Hade inga planer för dagen, bara ta det lungt tänkte jag, gå på promis med hundarna. Men det blev inte så lång runda, Krita halta lite, så jag får nog ta lite kortare promenader med henne, fast hon skulle behöva mortioneras för hon är skendräktig och har fått svullna tuttar. Fast såret ser lite bättre ut idag, kört med kocksalt omslag det drar ju ut gegga från såret.

Sen kom det ingen buss på morgonen så dottern missa nästa buss hon skulle med till skolan och det går bara två bussar på morgonen och eftermiddagen som åker in till hennes skola, annars stannar den ute vid vägen och det tar ca. 20 minuter att gå in till skolan och bussarna går en gång i timmen. Det som var typiskt var att Micke hade tagit bilen till jobbet idag, så vi fick gå dit först tog ca 25 minuter och sen körde jag henne till skolan.

Så där försvann min lugna förmiddag, nåja hon kom i väg till skolan i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0