Ja idag blev ...

2011-01-02 @ 12:52:28
... det ingen sovmorgon, varit upp till Arlanda och hämtat Linda och Rikard som kom hem från Thailand. Snacka jag blev sugen att resa iväg själv, när man såg alla med sina packningar och lite lätt nervösa, så där som man är när man ska iväg och resa. Det dröjer ett helt år innan vi ska åka till Thailand igen.

Efter vi skjutsat hem dem åkte vi till Weda och jag handlade äntligen min pilatesboll som jag ska ha för mina övningar som jag fått av sjukgymnasten. Så nu har jag inga ursäkter nu är det bara att sätta fart med träningen!

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Att få komma till värmen, skulle inte vara så dumt nu. Är faktiskt lite trött på all denna snöööö!!!

Ha det bra på pilatesbollen, hihi



Kram

Susanne

2011-01-02 @ 15:30:17
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0