Tog en längre ...

2011-02-22 @ 17:15:11
... promenad på eftermiddagen med tjejerna, var inte lika kallt längre.

Tjejerna brukar ju alltid stanna vid samma ställe och spana och lukta. Nu tog vi oss ner ...

... till hålet. Såg spår men jag vet inte vad för djur det tillhörde.

Och inte såg vi något specciellt i hålet.

Men tjejerna tyckte det luktade gott.


När vi tagit oss upp på gångvägen igen, måste de ju bara stanna och titta.

Det var inte hellt enkelt att gå på stenarna där nere.

Sen hitta det isbitar att leka med, ...

... jag filmade också, men jag får inte riktigt till det, ska se om jag lyckas lägga upp den lite senare.

Nästan hemma möttes vi av en mörk himmel.

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Hmmm......hade jag missat det? :-( Helt klart att någon bor där. Mysigt ställe ;D Söta dom är, dina vovvar, som ändå måste upp o kolla igen, hihi.

Kram

Susanne

2011-03-11 @ 10:51:55
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0