Jag hade ju ...

2011-02-22 @ 09:56:13
... ett extra jourpass igår, kvällen var lugn men vi fick jobba från midnatt och fram till halv tre, så jag ska aldeles straxt krypa ner i sängen och sova några timmar. Har även ett extra pass på onsdag, vi har två stycken som slutat och det tar ett tag innan de nya är upplärda och går på sina jourrader, så då får vi andra ta några extrapass.

Varit ute med tjejerna på en kortare promenad, det är jätte kallt ute känns som det är 10 minusgrader kallare än det är (-10). Jag får ta en längre promenad efter jag sovit. Men det är riktigt fint ute och solen skiner.


Såg när jag redigera fotot att hon slickar sig om munnen, hon satt och tittade på den här ...

... hackspätten, kan ju undra vad hon tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0