Godmorgon

2011-02-11 @ 10:14:20
I morse väcktes jag av telefonen, det var Jennys lärare som sa att det inte blev någon skola idag för att bussarna var inställda. Så då övertalade jag Jenny och följa med på en promenad med hundarna, hade tänkt gå längre än vi gjorde, Men Krita ville bara hem hon tycker inte om snön, undra om hon också är trött på snön för hon var inte så här förut i vinter.


Jag hoppas bara de hinner ploga alla vägar tills jag ska åka och jobba, men jag får nog åka lite tidigare i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Marina

hejsan vännen!

jag tror att hundarna också är trötta på all vintern nu och vill ha vår istället. vad har du för mobil so, tar så fina kort. Jag har en Sony Ericson W995i och där blir inte korten bra allas. Men jag ska snart köpa ny mobil så det kunder vara roligt med lite tips på bra mobiler. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig fredag.

Marina

2011-02-11 @ 13:11:54
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Quila o Ronja

Någon gång i framtiden, får vi säkert en vår. Frågan är NÄR?

Vad duktig du är på att fixa med utseendet av sidan. Fint!

Kör nu försiktigt i helgen

Kram

Susanne

2011-02-11 @ 15:16:20
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0