Baglady

2011-12-07 @ 13:20:43
Ja jag känner mig som en baglady! När vi handlat lägger vi in påsarna under diskbänken och förvarar de där så vi har påsar att kasta soper i. Men idag fick jag nog, kommer inte ens åt disktablettern för att de svämar över av påsar!

Ja jösses vad påsar vi hade, jag fyllde en stor påse med skulle tro hundra påsar (kändes som det i alla fall)! Jag var ju tvungen att spara några påsar för något måste vi ju ha att kasta soper i! Varför gör jag alltid så, bygger berg innan jag får nog och rensar, suck!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, känner igen det där :) Fast på senare tid har vårt "påsknarkande" vänt till raka motsatsen istället och det finns sällan påsar när man behöver :Z

2011-12-07 @ 13:52:10
URL: http://lathundarna.blogg.se/
Postat av: Marie G

Samma problem här...men jag brukar lämna till loppis. Dom har tidigare tagit emot:)

2011-12-07 @ 19:27:24
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0