Känner mig trött ...

2011-08-31 @ 11:13:13
... och sliten idag, jag borde ju vara pigg och utvilad när jag har varit ledig ett par dagar, konstigt! Hoppas det inte är något skit på G, vi åker ju till Berlin på fredag och då vill man ju vara pigg och kry.

Har i alla fall varit ute på en runda med tjejerna och sen träna jag när jag kom hem. För deras del blev det aktivtet på promenaden, hoppa upp på stenar, gå balansgång på trädstammar, sen blev det träd slalom och kontaktfälts övning på plankan i skogen. Nu sover de gott bredvid varandra i sängen, det är ovanligt, fast det kanske är sams nu, de rök ihop här förut så de damma om det!




Krita titta ju upp såklart när jag tog kortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0