Ibland blir jag ...

2011-08-16 @ 06:02:00
... lite trött på att bo i den här staden! Igår på kvällen mellan fem och sex smällde de av två smällare som lät som bomber. Sen när jag var ute med tjejerna på kvällsrundan smällde de smällare, då ville Nova bara hem! Sen när vi lagt oss och sov smällde de igen och då far ju Nova upp och ner för trappen, in och ut på toan, skakandes och flämtandes. Så det tog en bra stund innan hon lugna ner sig och vi somna. Jag vill bo på landet där de inte smälls så ofta som i den här staden!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen.

Det är jobbigt att bo så och ajg vet hur jobbigt du har det nu och dina stackars russlar. Vi har haft det precis som du och det var inte kul. Nu har vi kommit ut på landet och här finns inga hundhatare. Så mina bebbar bemöts nu av glada skratt och kel. Det har fått dem att må bra också. jag håller mian tummar hårt att allt löser sig för er också. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.

Hälsningar Marina

2011-08-21 @ 11:14:42
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0