Godmorgon

2011-04-15 @ 10:29:34
Det är lika härligt väder idag som igår, men det var lite kallare än jag trodde när jag gick ut med tjejerna så jag hade lite för lite kläder på mig och det är ovanligt för mig, jag brukar alltid sätta på mig för mycket!
Fröknarna snos! Det ska luktas och luktas över allt!
Hasseln har så många pollenhängen nu!
Det blev som vanligt lite aktivering med hoppa upp på stenar och gå balansgång på stockar. Sen hitta vi även en bräda som jag la på en liten sten så de fick öva kontaktfält, fast då band jag upp dem så jag körde en i taget.
Det dröjer nog inte så länge till innan man ser små musöron på björken!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Jag håller med dig om att det är härligt med våren nu. Som alltid fina bilder på dina söta russlar och man blir glad av att se dem. För russlarna ser så nyfikna ut och glada. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.

MVH marina och tre busiga russlar

2011-04-16 @ 10:24:41
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0