Var ute på ...

2010-09-28 @ 21:58:01
... en kortare promenad med hundarna, sen var jag och träna lite med Krita på fotbollsplanen. Va tråkigt det är att det blir så mörkt tidigt nu men det är väll bara att gilla läget, har ju inte så mycke att välja på.

Det kommer nog bli lite förändringar här på bloggen, då jag börjat skriva på en ny blogg på doggyblogg kritanova. Skulle bara testa lite först men det finns så många hundbloggar där så jag blir nog kvar där. Ska skriva mer om Krita och Nova där och om mig här. Ska göra om lite sen, det tar ju lite tid och göra om bloggen.

Kommentarer
Postat av: fia

hej!



jag googlade runt lite och såg att du varit på sea sand sun på lanta tidigare i år och blev nyfiken hur du tycke det hotellet var? :)



vi funderar på det hotellet nu i december!



MVH

Sofia

2010-09-29 @ 14:18:31
URL: http://fiastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0