Så var arbetsveckan ...

2010-09-10 @ 19:17:05
... slut för den här gången, skönt att vara ledig hela helgen, förra fedagen var jag ju tvungen att jobba extra. Och veckan innan det hade jag ju jour och jobbade fedag och söndag!

Jag var på webbkurs idag också, det är väldigt mycke lagar man måste följa för att lägga ut saker på våran webbsida på jobbet. Så nu måste Csilla och jag få lite tid och sitta så vi kan börja fixa ordning våran sida för PCI-verksamheten.

Idag blev det pizza till middag, skönt att slippa laga mat ibland! Micke och jag var ut men hundarna en sväng tidigare, gick förbi rastgården så det fick springa av sig. Krita är jätte duktig och kommer på inkallning på en gång, men hon har Nova efter sig hängande i nacken och vill busa med henne. Man riktigt ser ibland hur Krita försöker ta sig loss, för hon vill till mig men blir hindrad av Nova!

(Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Här blev det också pizza, men hemgjord ;-)



Sv. Man misströstar ju lite ibland, tycker man tränar så mycket, men kanske på fel sätt?

Det har ju blivit så att jag hellre går i stan, för där är det inga som helst problem. Iofs bor vi på landet, så dom får springa lösa i skogen också.

Får anlita några "statister" som placerar sig utmed vår väg, hahaha



Trevlig helg

Susanne

2010-09-10 @ 20:04:03
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/
Postat av: Anna & Nova

Skönt att du får hela helgen ledigt :)

Sv: Ja hon var gudomligt söt som valp :)



Kramar

2010-09-10 @ 20:05:09
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Carina

vår intruktör sa att det finns flera olika sätt att träna in slalom men hon valde denna och vi får väl hoppas att det fungerar i slutet :-) när de har fattat första pinnen och drar framåt utan att tveka lägger man till 2 pinnar till på samma vis. Tror nog våra vovvar kommer att bli stjärnor på agility :-)

2010-09-11 @ 09:19:46
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0