Kom precis hem ...

2010-09-14 @ 18:29:39
... i från Stockholm, haft halv studiedag på jobbet och varit på Piperska Muren. Fick god lunch, sen var det en del och lyssna på som inte alltid är så roligt. Men sen fick vi ha medicinsk yoga, det var intressant. Innan yogan fick vi räkna våra andetag på en minut, jag hade 13, sen körde vi yogan och så fick vi räkna efter, då hade jag sju, så en viss skillnad.

Idag har jag beställt tid till veterinären med Krita, vill försäkerhet skull kolla så hon inte är sjuk eller har ont någonstans. Hon har de senaste ca två veckorna börjat göra utfall mot saker hon inte brytt sig om tidigare.

Kommentarer
Postat av: Carina

Tycker det är en bra ide att ta henne till veterinären för att kunna utesluta sjukdom, för de kan bli annorlunda om de har ont.



Vi var och körde vårt andra kurstillfälle i agility igår och oj så skoj det är, tror nog både jag och enzo tycker det är lika roligt. Men han försökte oxå att sticka fram till en av hundarna och ville sno hans leksak men fick tack och lov stopp på dom innan de for rundor över hela planen. Nu är det slalom som jag måste träna jättemycket på annars går de enstaka hindrena bra.



Sv: det är min mamma som har blivit riktigt sjuk :-(

2010-09-16 @ 05:51:07
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0