Vårdcentralen

2010-10-11 @ 16:30:56
Nu har jag varit på vårdcentralen och det var som jag trodde min nacke som spökar. Trilla ju av en häst i april 2008 och landa på nacken och hade jätte ont efteråt, men gick aldrig någonstan, gick på värktabletter, vet inte så smart. Vi sjukvårdspersonal lever inte alltid som vi lär ut, dumt ja jag vet. Så läkarn tyckte jag skulle börja med sjukgymnastik och sedan börja gå på gym, jag som inte tycker om gym. Men ska jag slippa besvär i framtiden är det ju bara att gilla läget!

Kommentarer
Postat av: emelie

bra då kan vi gyma tillsammans :)

2010-10-11 @ 17:05:44
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Tänk, vad dum man är. Man kan råda andra, men struntar i sig själv. Typiskt. Hoppas nu bara att du kan få "snabb" hjälp av sjukgymnastik....



Allt gott

Susanne

2010-10-12 @ 10:08:05
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0