Idag har vi ...

2010-10-09 @ 17:43:54

... först varit hem till min bror en sväng i Gnesta, efter det åkte vi hem till mina svärföräldrar i Trosa. Emelie körde jag tycker hon var duktig, första gången jag åker med när hon övningskör! Där blev vi bjudna på mat, köttbullar och potatis, jätte gott! Men svärfar mår inte så bra, han har ont i kroppen och vi vet inte om behandlingen hjälper, känns jätte jobbigt!

                 

Sen var meningen att jag skulle följa med hem till en jobbarkompis och en överasknings fest för att  fira att hon blivit 50 år, men nu har jag ont i huvudet och nacken och så snurrar det lite av och till. Så jag orkar inte följa med utan jag stannar hemma och tar det lungt i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0