Kom hem från ...

2010-10-23 @ 10:47:06
... jobbet för en stund sedan, det har frysit på under natten så parkeringen och på en del ställen på gångvägarna är som rena isbanan, inte kul. De är inte så bra på att röja snön här, de kanske hade räknat med att det skulle smälta bort, men inte de inte.

Igår när jag kom till jobbet fick vi lösa dagen och så jobba vi fram till klockan var sex. Sen hade vi lungt under hela kvällen och sen när jag sov som bäst vid tolv sökte de och så jobba vi fram till halv tre. Så jag tänker gå och lägga mig en liten stund. Micke åkte precis iväg och skulle sätta på vinterdäcken, så är vi rustade för vintern. Men jag hoppas det bara är tillfälligt, lite tidigt för vintern att komma,

Kommentarer
Postat av: Carina

Inte så bra om de inte fixar till vägarna, inte så skoj om man halkar. Här har vi ca 10 plusgrader med massor av regn, vet inte riktigt vilket som är värst :-)

2010-10-23 @ 13:44:22
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marie G

Sisådär ca 1 månad för tidigt med snön....Förhoppningsvis smälter den bort.

Håll dig nu på benen så att du inte får tillbaka ngn värk igen...

Ha det bra!

2010-10-23 @ 22:16:56
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0