Ja så var ...

2010-10-04 @ 19:03:01
... måndagen avklarad bara fyra dagar kvar att jobba :) Det var segt att gå upp idag, sen är det så mörkt ute nu på morgonen, inte blir man direkt piggare av det heller!

Igår när jag var ute och gick med Krita möte jag en dam med sin hund, liten vit luddtuss, vet ej vad det är för ras. Jag tänkte nu ska jag verkligen få Krita att gå fint bredvid mig och inte bry sig om hunden. Krita gick bredvid mig, jag satte foten lite framför Krita hela tiden när vi gick så hon inte riktigt skulle se hunden hela tiden. Allt gick jätte bra, jag titta på Krita hela tiden. När jag precis gått förbi och skulle berömma Krita säger damen " Du är så j-a dum i huvudet" åt mig, jag tänkte vad gjorde jag nu för fel! Jag träna min hund, vill inte hon ska göra utfall, okej jag hälsa inte men jag ville ha full fokus på Krita. Inte så kul att höra, men jag tror damen inte riktigt "mår" bra. Ofta när man möter henne tar hon upp sin hund och muttrar lite, men det är ju inte kul och bli utskälld när man inget gjort.

Kommentarer
Postat av: Carina

Det var en konstig tant. Måste verkligen vara någon fel i hjärnkontoret om hon säger så till dig för att du fokuserar på din hund. Finns så mycket mystiskt folk ute på gatorna...

2010-10-05 @ 05:56:55
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marie G

Äh bry dig inte om henne, hon är "knäpp"....Själv har jag "lyckats" undvika henne länge, hoppas det håller i sig:)

Träna vidare:)

2010-10-07 @ 08:35:10
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0