Ja inte händer ...

2010-10-13 @ 20:07:44
... det mycke här hemma, mår dock något bättre idag. Kört lite övningar och värmekudde, så det har nog gjort sitt. Pratat med sjukgymnasten idag, eftersom det kommer bli ett par gånger jag måste gå, ska jag gå på Huddinge sjukhus. Då är det lättare att gå innan eller efter jobbet eller i början eller slutet av passet.  Men där var jag tvungen att he remiss, så jag fick ringa VC igen och be om den, hoppas det skickar den fort så jag kan komma dit nästa vecka. Ska vara hemma i morgon också men skall gå och jobba på fredag.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skönt att du mår lite bättre idag, får hoppas det snart går över

2010-10-13 @ 21:57:20
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Quila o Ronja

Va bra att du snart får hjälp. Skönt att känna sig lite bättre, även om det bara är lite....



Kram

Susanne

2010-10-14 @ 23:48:17
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0