Ja i går ...

2010-10-17 @ 11:32:39
... var ingen bra dag, hade jätte ont i nacken, suck. Kanske var för att jag jobba i fredags!? Idag känns det i alla fall lite bättre, jag fortsätter och kör på med mina yoga övningar för nacke och rygg, värme kuddar och så värktabletter och hoppas det hjälper. Ska i alla fall till sjukgymnasten på torsdag, så då hoppas jag få bra övningar med mig som kan stärka min nacke så jag mår bättre.

Så idag blir det tyvärr ingen agility heller, suck! Men när jag mår bra så ska vi träna igen min skruttfia!!!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ont i nacken är ingen höjdare att ha. Hoppas att det går över!



Sv: Nä, någon direkt semester är det inte tal om, men för att hinna med vad jag måste så får jag ta ledigt från jobbet :P



Ha en fin dag!

2010-10-18 @ 12:09:52
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Liisaa

Tack du! :) Det är så otroligt roligt när man märker framstegen. Du har väldigt fina vovvar du med!

2010-10-18 @ 22:02:59
URL: http://hundutmaningen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0