Inomhusträning igen :)

2010-11-21 @ 22:25:16
Var ute med tjejerna en och en på eftermiddagen, det är så skönt att gå med en i taget. De har full fokus på matti och jag kan koncentrera mig på dem!

Sen i kväll körde jag lite mer inomhusträning med dem. Krita var lite lugnare men framåt och ville träna, gick jätte bra. Nova var fortfarande jätte taggade, men det gick skapligt bra ändå.

Körde med båda:
* Stanna kör - Nova satt still något bättre än förra gången, Krita satt som vanligt blixtstilla tills jag ger släpp kommandot kör.
* Slalom - körde med två flaskor som förra gången, först bara att de skulle hitta ingången, Krita tittar på mig och väntar komando och Nova går igenom själv ibland. Satte sedan flaskorna på rad och körde på, gick skapligt, ska köra samma nästa gång och sen sätta dit två flaskor till. Här ska övas så det snart kan slalomet!
* Inkallning - kommer som skott!

Kommentarer
Postat av: Thomasjennie

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-07-20 @ 09:06:13
URL: http://thomasjennie.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0