Yes det var ...

2010-05-09 @ 16:01:09
... bara skärmen som pajat, eller det är ju inte bra det heller. Men jag var rädd att hela datorn pajat, så allt på datorn var borta. Så nu har vi TV:en till skärm, fungerar jätte bra! Nu ska vi köpa en externhårdisk, så man inte behöver oroa sig för att allt försvinner.

Idag har Krita och jag varit på agilitykursen, hon var så duktig! Idag satte vi ihop hinder och tunnel, hinder och säck, däcket och hinder, hoppa ett hinder på sne och tunnel efter. Det var jätte kul, så här ska tränas i veckan!!!

Sen har vi varit hem till Emelie och grattat henne idag, hon fyller ju inte förrens på tisdag men hade fika idag. Tänk att min lilla tjej blir 21 år!

Emelies katt Bella!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken tur att det bara var skärmen som pajat, man blir ju lite svettig att allt i datorn är borta. Jag har en liten externa hårddisk där jag gör backup men tyvärr gör jag inte det så ofta vilket är så korkat för man vet ju aldrig när det händer något med datorn. Kul att det gick så bra för er på kursen. Önskar att vädret hade varit lite bättre här i helgen då hade jag nog kört till brukshundklubben och låtit Enzo hoppa lite :-) Ha det bra

2010-05-09 @ 16:44:59
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Lena,Moa,Maiko,Kelu

Usch - det är ju den stora fasan att datorn pajar. Får nog börja tänka en del på min egen som trampat på ett tag.

Roligt att det går så bra med agilityn!Här regnar det faktsikt ett intensivt vårregn - det kan man uppskatta för det är INTE snö i det!

2010-05-10 @ 13:14:44
URL: http://nysvansat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0