Tränat

2010-05-30 @ 19:04:19
Nu har Jenny och jag varit ute och tränat med hundarna på fotbollsplanen.

Jag körde med Krita: 
* sitt och stanna - nu kunde jag ta två steg hoppa lite och gå tillbaka och hon sitter aldeles stilla,
* sitt och kör - körde med godisburk, blev inget drag, körde med boll, så där inte så intresserad, körde med påsen som jag sytt, den gick bra.
* inkallning med avslutande fot - inkallningen går jätte bra, foten får jag korrigera lite på slutet, men det tar sig,
* "häråt" - kommer som ett skott

Jenny körde:
* kör - körde med burken gick inge bra, körde med påsen fungera jätte bra,
* inkallning med avslutande fot - inkalningen går jätte bra, måste jobba på avslutningen på fot,
* "häråt" - kommer direkt

Sen fick de busa fritt på fotbollsplan, Nova lekte för sig själv med en pinne, Krita gick mest och snosa!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ser att det går framåt hela tiden för er på träningen. Bra att ha två hundar när man tränar så blir det lite extra störningar :-) Hundar är lustiga när de får chansen att busa tillsammans så går de åt vars ett håll. Så brukar mina killar oxå göra.

2010-05-30 @ 21:00:24
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marina

Det låter som en härlig träning!

Ha en bra kväll.

2010-05-31 @ 16:09:07
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0