Tränat agility

2010-05-12 @ 18:52:12
Nu har Jenny och jag varit ute och träna Krita. Körde hinder + tunnel + hinder rakt, sen hinder på sne + tunnel + hinder, sen hinder + böjd tunnel + hinder. Krita skötte sig bra, för ivrig ibland och springer till Jenny förbi hindrena, men hon fick till alla några gånger på slutet, så jag tycker hon var duktig.



Innan var Jenny och jag ute på en promenad med tjejerna ner till kanalen. Nova ska ju bara i vattnet och leka och så trilla hon i så hon fick bada helt, men hon ville bara i igen.



Tog kort precis när Nova trilla i! Och som vanligt kan jag inte låta bli att fota!

Kommentarer
Postat av: Marie G

Såg er minsann när ni höll på:)Vi kan väl höras om ev träning i morgon torsdag? Jag & Trizz är hemma...

Ha det så hörs vi!

2010-05-12 @ 21:58:18
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

hu så kallt att bada ute redan nu. Fingal gillar inte att bada utomhus ska se om tassen gillar det. Jag ska ringa upp och bestälal tid hos doktorn i morgon. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Marina

2010-05-13 @ 09:59:54
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Lena, Moa,Maiko,Kelu

Oj, vilket tidigt bad! jag hade en liten skottekille för många år sedan som ALLTID ramlade i vattnet varje tidig vår. Plopp sa det så låg han där och såg förvirrad ut!

Ni är väldigt söta tjejer. Terrier har något visst...

2010-05-13 @ 11:55:51
URL: http://nysvansat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0