Ridning

2010-05-11 @ 21:30:42
Idag fick vi rida ut i skogen, ganska skönt. Jag tycke det är så där att rida ut, ramla av för två år sedan i april och gjorde illa nacken regält, hade ont i flera veckor och var stel. Efter det blev jag rädd och rida och red inte på ett par månader. Sen börja jag på ridskolan som jag rider nu och det tog ett tag och komma över min räddsla men nu är jag inte rädd längre, men är just inte så pigg på att rida ut, men jag tog Linlugg som är lugn och trygg, ingen sprall maja!

Nästa gång ska jag få rida Chackis, hon är inte hallt längre, hon är rolig att rida!

Kommentarer
Postat av: Carina

kan tänka mig att det är lite otäckt att sitt upp igen om man trillat av och slagit sig. Skönt att komma över rädslan.



Du har en award att hämta på min blogg. Ha en bra dag, kram

2010-05-12 @ 13:14:57
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: evelina

Var rider du nånstans? )

2010-05-15 @ 10:30:45
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0