Idag har det ...

2010-05-14 @ 18:37:23
... varit jätte mycke och göra på jobbet, känner mig helt slut! Idag fanns det inga planerade patienter utan bara akuta och dem fanns det många av. Långa och krångliga undersökningar var det, så vi var tvungen att flytta några patineter till måndag! Imorgon ska jag jobba mitt 24-timmars (var ju ledig förra söndagen när jag skulle ha jobbat), känner inte alls för det nu!

Är det någon som vet vad det här är för buske, står utanför rehabingången på mitt jobb? Det är så fina blommor på.



Kommentarer
Postat av: Karoline

Tack för dina värmande ord, det är ju verkligen så det är! Ingen skulle ju sälja sina barn bara för att de kostade pengar och tog mycket tid :)



Blev å rädd nys att du slutat blogga, men sen kom jag rätt och såg till min glädje att du fanns kvar :)

2010-05-15 @ 00:18:42
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0