Godmorgon

2010-05-01 @ 11:20:09
Idag har vi varit riktiga sjusovare, vakna inte förens kvart över nio och hundarna låg också och sov då. Nova brukar väcka oss runt åtta, men inte idag. Hon var väll trött hon också!

Men tjejerna och jag har varit på en promenad, det blev lite hoppa upp på stenar och gå balansgång på trädstamm.




Sen tänkte jag se skulle få gå på en annan stamm, men aldeles i närheten låg ett rådjur och titta på oss så vi gick bara förbi. Det märks att rådjuren är vana med människor, går man inte emot dem så står det kvar och tittar på en.

Det har blivit så grönt och fint ute, några dagar till så har löven öppnat sig helt.

I går kväll var vi bort till Ragnhillsborgsbacken, där det ordnar med valborgsfirande, men det blev ingen bra fart på elden, de tände och de slockna, så när vi gick där i från brann det lite på ena sidan av brasan. Det var lite snopet, men det var väll sura kvistar som låg där, det har ju regnat. Men det var bra socialträning för hundarna, speciellt Nova när det var andra hundar där.

Kommentarer
Postat av: Marina

Fina bilder på två sötnosar!

Jag målar på beställning. Jag tar 300 kr för en akvarell. Det är bara att höra av dig om du är intresserad.

Ha en toppen dag!:D

2010-05-01 @ 13:00:28
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Carina

Härligt med lite sovmorgon ibland. Vilka härliga bilder du tagit idag. Vad kul att rådjuret låg kvar och tittade på er :-) Ha en härlig kväll

2010-05-01 @ 21:50:01
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0