Agilitykurs

2010-05-23 @ 13:31:21
Så var det äntligen söndag och agilitykurs, tyvärr var inte vädret med oss, de regnade större delen av kursen! Idag fick vi hoppa bana, jätte kul, men svårt. Fick ta om för hon missa, säkert mitt fel att jag inte var tydlig och sa till för sent. Men idag hade vi slagit i hop bådda grupperna, och Krita tyckte inte om en annan hund från den andra gruppen, så hon stack till henne mitt i banan och skulle på henne. Så nästa gång jag körde försökte hon sticka till henne igen, men då skrämde det bort Krita så då kom hon tillbaka till mig och vi avsluta loppet, hon brukar inte vara så. De gick väll helt enkelt inte ihop. Nu är hon jätte trött och jag med för den delen!


Kommentarer
Postat av: Marina

Tråkigt att vi är så beroende av vädret, det är alltid roligare när det är sol. Det gäller att hundarna kopplar bort de andra så man kan jobba på planen. Hector ville också springa fram till de andra men för honom är det bara bus som gäller!

Ha en bra dag.

2010-05-23 @ 17:56:24
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad synd att det regnade på er. Alltid roligare om vädret är fint. Tråkigt oxå när där hamnar en hund som den egna inte tycker om gör ju det hela väldigt jobbigt, får hålla tummarna att den inte kommer nästa gång :-) Snygg färg du har på bloggen

2010-05-23 @ 19:22:18
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

det är roligare att vara ute och träna med vovvarna om det är fint väder. Det kommer att gå bättre nästa gång på kursen´. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Marina

2010-05-24 @ 08:10:40
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0