Solen skiner:)

2010-03-06 @ 09:21:29
I morse gick jag upp och kolla termometern innan jag skulle ut med hundarna, den visa 9,6. Ja det är ju bara och klä på sig tänkte jag. Men väl ute och vi börjar gå, så är det ju inte så kallt, solen skiner och himlen är blå. Så det blev en svettig morgontur med aldelses för mycket kläder på. Men fint var det  och fåglarna sjöng för oss också!

Hade två glada busiga tjejer med mig. Körde lite leta/söka godis i snön och i träd, de tycker de är kul! Krita gick lös större delan i skogen, hon är så duktigt min tjej!!!



Kommentarer
Postat av: Carina

hihi vilken rolig bild den sista. Jag brukar oxå ha Tyson kopplad och Enzo lös. Kan inte ha båda lösa när vi går normalt på gångar för då lyssnar de inte, men de får ju såklart busa rundor båda på våra speciella ställen. visst är det härligt med solen, det är lite svårt hur man ska klä sig nu bara, inte så skönt att bli svettig. ha en bra lördag

2010-03-06 @ 11:12:14
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0