Kort promis

2010-03-12 @ 11:41:55
Nu har jag varit ute med Krita och Nova en och en på en kort promenad, träna inte så mycke men lite gå fint, stanna och inkallning blev det. De skötte sig bra båda två!

Titta så fint vi kan gå!


Ser ut som det står stilla, men vi går faktiskt!

På söndag ska ju Krita och jag på agility test, jag hoppas det går bra så vi får träna agility i vår!

Nä nu ska jag sätta fart och röja lite, sen ska jag duscha och göra i ordning mig, för sen ska jag ju i väg och jobba.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

vilka underbara vovvar du har. Dem står verkligen stilla man ser det på bilden. Sköt om er alla och ha en fortsatt trevlig kväll.

Marina

2010-03-12 @ 13:45:09
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Marie G

Syns på måndag vid 13 tiden.

Ha en trevlig helg & jag håller tummarna för er på söndag!!!

Nu ska jag ut i SOLEN, mysigt värre:)

//Marie med hela ligan

2010-03-12 @ 13:53:31
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0